18 Temmuz 2016 Pazartesi

Masonların Eski Tarihi


Herkese Merhaba

Önceki yazımda size masonluk hakkında bilgi alışverişi yaptım fakat elbet unuttuğum şeyler olacak ve elbet hepsini tek bir yazıya sığdıramam.Bu yazımda anlatacağım şey Bugünkü adıyla Hür mason loncasının geçmişini anlatacağım.Elbet Osmanlı imparatorluğuna yardım ettiğini Amerikayı ve İsraile yardım ettiğini anlattım fakat bunun önceside var tabi ki öncesindede mason olarak anıldıklarını düşünmüyorum.Ne olarak anılıyorlardı derseniz ise Ben tapınakçılar olarak düşünüyorum ki olma ihtimali de yüksek.Masonların asıl kökeni nasıl oluşmuştur?

Sadece bildiklerimi anlatmak gerekirse masonluk çok öncelere dayanan tapınakçıların haçlı seferlerine çıktığı tarihlerde kudüse haçlı seferi düzenlenmiş olup bu seferde çok ağır kayıplar verilmiştir.Tam sayısını bilmiyorum ama 1 düzineyi geçmeyecek kadar tapınakçı kurtulmuş ve kudüste kalmıştır.Kalan bu tapınakçılar hristiyanlığı zamanla unutarak bir çok karanlık yola girmişlerdir.Ne bu karanlık yol amına koyayım diyorsunuz gibime geliyor anlatayım size.Karanlık yoldan kastım bu tapınak şövalyelerinin asıl amacı zaten toprak fethi veyatta ganimet ele geçirmek değil asıl amaçları eski yahudi ve mısırlılardan kalan bir tür bilgi.Karanlık güçler diğer bir adıyla kabala büyüleri.Bu arada şimdi aklıma geldi 9 tapınakçı olması gerekiyor.Kabala yı bulmak amacıyla Süleyman tapınağını araştırırlar.Tapınakçılar gittikleri yerde kendi dinlerinden tamamen farklı bir inanca ve felsefeye bağlanmalarına neden olan,onları sapkın ayinlere , kara büyülere yönelten bir "kaynak" olmalıdır.Evet ne diye soruyorsunuz alın size cevap. "KABALA"

Kabala kaynağı söyleninenlere göre tevrattan daha önce çıkmış olan bir kitaptır ve zamanla değerini kaybetmiş ve yok olmuştur.Tabiki etkileri yok olmadı sadece kendisi gizlendi.Bir yahudi tarihçi kabalayı "Yahudiliğin damarlarına giren ve onu ele geçiren zehir" olarak anlatmıştır.Buradan da niçin masonların yahudi oldukları ortaya çıkmaktadır.

Kabalanın içindeki bazı öğretiler israiloğullarının eski mısırdan öğrendikleridir ve sözlü olarak nesilden nesile aktarılır.
Bu da arkadaşlar Anime izleyenleriniz var mı
 bilmiyorum fakat
 Full Metal Alchemiste ait bir parça


Kabala





















Evet arkadaşlar kabala bu şekildedir ve ilerleyen tarihlerde belki birçok sayısı sayılamayacak kadar ayin yapmış olma ihtimalleri yüksek.Ta ki günümüze kadar şuanda da yapılmaya devam ediyor siz yemek yerken onlar yapıyor olabilir.Ben bunları anlattım bilginiz olsun diye fakat her yerde bu şekilde konuşmazsanız sizin iyiliğinize olur.

Bir yazımın daha sonuna geldik.Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sağlıcakla kalın..
Beğendiyseniz Lütfen Sosyal medyanızda paylaşın.
Bu bloğun hiçbir para kazanma amacı yoktur..
Sadece bilgilendirmek..


We're children of god.Who can challange us?
#Shrek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder